HTML

Púderes macska

Ennyien vagyunk

Friss topikok

  • mangalor: én szinte az összes nagy márkában csalódtam, igaz pont a M.A.C.-et nem próbáltam még (bár ez a cso... (2011.06.24. 22:25) Merengés körömlakkokról
  • Szputya: Rengeteg Barbie-m volt, Western stílusú, meg az egyszerűbbek... Mai napig megvannak, unokahúgaim j... (2011.06.24. 13:20) Barbie elsőzés
  • mxplanet: megneznem hogy valaki egy feher pisztollyal szajfenyezi magat a londoni metron... (2011.06.08. 11:07) Csupasz pisztoly belső értékekkel
  • miszisz: Arról nem volt szó hogy bajusz csajoknak! :-) S cim alapján naivan jöttem.... aztán lámmmmmmmm (2011.01.30. 16:54) A bajusz menő
  • andersen: csak egyet?! másokra nem gondolsz????? (2010.12.28. 18:58) Készüljünk a Szilveszterre!

Linkblog

Merengés körömlakkokról

2011.05.13. 18:26 púderes macska

Körömlakk-addict vagyok. Két fajtára esküszöm. A MAC-re, annak főleg a limitált szériás termékei tudnak lázba hozni, most például a Wonder woman sorozat egy nagyon komoly piros árnyalatát sikerült beszereznem.

A MAC boltban kiokosított az eladó, a special editionra érdemes lecsapni. Noha úgy tűnik, a MaC klasszik piros lakkját veszed meg, de mégsem. Egy árnyalattal más, mint a korábbi pirosaik. Nő legyen a talpán, aki a leheletnyi árnyalatokat meg tudja különböztetni. A kanadai cég termékeit azért is szeretem, mert nem csíkoznak, a végüknem kopik le 2 nap intenzív számítógép használat után sem, illetve, mert a cég rájött, ezeket a különleges kiadásokat érdemes figyelemfelkeltő módon csomagolni. A fent látható képet elnézve megegyezhetünk abban, ez sikerült. Az amazon piros vásárlásra csábít és már lakkozás előtt wonder woman-nak érezhetem magam. Másik kedvencem a DM-ben is kapható She márka.

Míg a MAC korántsem vállal be nagyon meleg szneket, a She kimeríti a polgárpukkasztás kategóriáját. Sárga, kék, zöld, csupán néhány a hajmeresztő árnyalatok közül.

Most a She is rájött arra, érdemes ezzel a csomagolástechnika dologgal kicsit elbíbelődni, mert a She lakkok, amelyek elvesznek a DM polcain, ezzel az izgalmas csomagolással végre egyedi jelleget kapnak.

Eddig asszem 600 vagy 800 HUF-ért szereztem be a fura színű lakkokat. A csomagolás biztos kicsit megdobja a dolgot, minden esetre örülök, hogy a külcsín igazodott a belbecshez.

Neked melyik a kedvenc körömlakkod (gyártó és árnyalat). Ha kommentelsz, indokold is.

Forrás

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://puderesmacska.blog.hu/api/trackback/id/tr22901450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

berkaildo 2011.05.15. 09:00:10

Nemrég rátaláltam az Art Deco körömlakkjára, nem csíkoz és nagyon tartós (a francia manikűrhöz való fehéres árnyalatú), már egy rétegben gyönyörű. Bejön még a tűzpiros Collistar, bár drágább kategória és amiből van otthon kb. 10 szín, az a DM-ben kapható Miss Sporty á 600 Ft. Egyszer felkenem, kb. 5 perc múlva betonkemény, nekem a száradási idő a legfontosabb. Másfél napig bírja, szóval nem sokáig, de megéri.

mangalor 2011.06.24. 22:25:05

én szinte az összes nagy márkában csalódtam, igaz pont a M.A.C.-et nem próbáltam még (bár ez a csomagolás nagyon tuti, egvenném:)), de tartósságban mind nulla volt sajnos. gyönyörű színek, az ember elsírja magát a gyönyörűségtől, és két nap múlva lepattan belőle egy darab, aztán a következő napra már úgy néz ki, mintha folyamatosan kézzel mosott volna:(
szóval sima körömlakkot mostanában csak lábra használok, és legtöbbször Moyra-t választok. mivel professzionális cég, iszonyú nagy és gyakran bővülő a színválaszték, nagyon tartós (hozzáteszem, alapozó+2 réteg+fedőréteget használok és így kitart a lábamon 2-3 hétig is, kézen 1 hét) és szép fénye van. ehhez képest 300-600 ft helytől függően. hátránya, hogy csak szakboltokban kapható, viszont online rendelhető. épp a héten vettem egy pipacspirosat (19), egy mély püspöklilát és egy diszkréten csillogós mályvát (43).
kézre csakis Gel-lac (Crystal Nails); azonnal betonkemény amint lefixálják, és 3 hétig meg se moccan, pedig házimunka, gyerekezés, bevásárlás, billentyűzet koptatás stbstb. Rengeteg szín van, a legvadabbaktól a legklasszikusabbakig, most épp violet árnyalatú van fenn:)
süti beállítások módosítása