HTML

Púderes macska

Ennyien vagyunk

Friss topikok

  • mangalor: én szinte az összes nagy márkában csalódtam, igaz pont a M.A.C.-et nem próbáltam még (bár ez a cso... (2011.06.24. 22:25) Merengés körömlakkokról
  • Szputya: Rengeteg Barbie-m volt, Western stílusú, meg az egyszerűbbek... Mai napig megvannak, unokahúgaim j... (2011.06.24. 13:20) Barbie elsőzés
  • mxplanet: megneznem hogy valaki egy feher pisztollyal szajfenyezi magat a londoni metron... (2011.06.08. 11:07) Csupasz pisztoly belső értékekkel
  • miszisz: Arról nem volt szó hogy bajusz csajoknak! :-) S cim alapján naivan jöttem.... aztán lámmmmmmmm (2011.01.30. 16:54) A bajusz menő
  • andersen: csak egyet?! másokra nem gondolsz????? (2010.12.28. 18:58) Készüljünk a Szilveszterre!

Linkblog

Keresztség Panyolán

2010.08.31. 07:00 púderes macska

A púderes macska egy sütemény neve. Panyolán hallottam róla és ettem belőle életemben először a múlt hétvégén. Külalakra kicsit olyan, mint a vaníliás kifli azzal a különbséggel, hogy szilvalekvár van benne. Azóta nem hagy nyugodni a név, amelyet meg is tettem blogom címének. Nem, nem gasztroblogot indítok, egy csajos blogot. Míg van külön gasztro, lakberendezési, divattal foglalkozó webes napló, olyan, ami minden női témát érintene, nincs. Erre teszek most kísérletet. Remélem, sikerül.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://puderesmacska.blog.hu/api/trackback/id/tr952260101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Márton Anikó · http://naturkosar.blog.hu 2010.11.13. 10:16:38

A mi blogunk is több témát ölel fel: stílus, trendek, egészséges táplálkozás, gasztronómia, lakberendezés, kultúra, a célunk ugyanaz volt nyár elején, amikor indultunk, hogy a nőket érdeklő többféle témáról írjunk, igényes és tartalmas anyagokat, sok-sok saját élménnyel és fotóval. A blogot 4-en szerkesztjük, akik a fenti területeken mozgolódunk :)

egyszeruenno.blog.hu/
süti beállítások módosítása